Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29
První hodina florbalu v sokolovně
30 1
Podzimní výstava FLORA OLOMOUC 2020 - HORTIKOMPLEX
Kroužek šikovné ručičky
2
Podzimní výstava FLORA OLOMOUC 2020 - HORTIKOMPLEX
Opis výsledku hlasování v okrsku
3
Podzimní výstava FLORA OLOMOUC 2020 - HORTIKOMPLEX
Opis výsledku hlasování v okrsku
4
Podzimní výstava FLORA OLOMOUC 2020 - HORTIKOMPLEX
5 6 7
Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie
Přerušení dodávky vody - Kraličky
Nabídka práce - Rolnická společnost Klas
8
Přerušení dodávky vody - Kraličky
9 10
Revize a kontrola komínů
11
12 13 14
Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie
Uzavření pošty dne 14.10.2020
Uzavření tenisového kurtu a hřiště s umělým povrchem
15
Uzavření tenisového kurtu a hřiště s umělým povrchem
16
Uzavření tenisového kurtu a hřiště s umělým povrchem
17
Zemědělské družstvo Kokory - prodej masných výrobků
Svoz nebezpečných odpadů - 17.10.2020
Uzavření tenisového kurtu a hřiště s umělým povrchem
18
Uzavření tenisového kurtu a hřiště s umělým povrchem
19
Uzavření tenisového kurtu a hřiště s umělým povrchem
Výlukový jízdní řád -
20
Uzavření tenisového kurtu a hřiště s umělým povrchem
Výlukový jízdní řád -
Nabídka práce - Facility
21
Uzavření tenisového kurtu a hřiště s umělým povrchem
Výlukový jízdní řád -
Výzva na výpomoc - Nemocnice Agel Prostějov
22
Uzavření tenisového kurtu a hřiště s umělým povrchem
Výlukový jízdní řád -
23
Uzavření tenisového kurtu a hřiště s umělým povrchem
Výlukový jízdní řád -
24
Uzavření tenisového kurtu a hřiště s umělým povrchem
Vinařství Holánek - prodej vína 24.10.2020 13:00
25
Uzavření tenisového kurtu a hřiště s umělým povrchem
26
Uzavření tenisového kurtu a hřiště s umělým povrchem
27
Uzavření tenisového kurtu a hřiště s umělým povrchem
28
Uzavření tenisového kurtu a hřiště s umělým povrchem
29
Uzavření tenisového kurtu a hřiště s umělým povrchem
30
Uzavření tenisového kurtu a hřiště s umělým povrchem
31
Uzavření tenisového kurtu a hřiště s umělým povrchem
1
Uzavření tenisového kurtu a hřiště s umělým povrchem
Změna vývozu bio odpadu
Drobečková navigace

Úvod > Úřad městyse > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.
Adresa elektronické podatelny: obec@kralicenahane.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Městys Kralice na Hané
Masarykovo náměstí 41
798 12 Kralice na Hané

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Po, Út, Čt      08:00 - 15:00
St     08:00 - 17:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)