Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1
Odstávka vody Kraličky
2
Odstávka vody Kraličky
3 4 5 6
7
Nabídka práce Kaufland - technik
Nabídka práce Kaufland - technik automatizace skladu
Odstávka vody Kraličky - 7.2. - 8.2.
8
Odstávka vody Kraličky - 7.2. - 8.2.
9 10 11
Mapa významných oprav 2022 - Správa silnic Olomouckého kraje
12
Prodej masných výrobků - Zemědělské družstvo Kokory 12.2.
13
14
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
15
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Linaplast - nabídka práce
16
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
17
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
18
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
vinařství Holánek - prodej vína 18.2.
19
Masopustní veselí
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
20
Topenářský servis 2022
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
21
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
22
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
23
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
24
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
25
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
26
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
27
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
28
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
1
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Výluka na trati Olomouc Prostějov/Nezamyslice
2
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Výluka na trati Olomouc Prostějov/Nezamyslice
3
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Výluka na trati Olomouc Prostějov/Nezamyslice
Nabídka práce - masér/ka lázně Skalka
4
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Výluka na trati Olomouc Prostějov/Nezamyslice
5
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
6
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Dětské šibřinky
Drobečková navigace

Úvod > Úřad městyse > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.
Adresa elektronické podatelny: obec@kralicenahane.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Městys Kralice na Hané
Masarykovo náměstí 41
798 12 Kralice na Hané

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Po, Út, Čt      08:00 - 15:00
St     08:00 - 17:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)