Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27 28
Floria PODZIM 2023 - výstaviště Kroměříž
29 30 1
2
Přerušení dodávky vody - Kraličky 2.10.2023
3
Zdravotní přednáška
Nabídka práce - Linori
4
Přerušení dodávky el. energie - 4.10.2023
Omezení provozu České pošty Kralice na Hané 4.10.2023
5
Flora Olomouc - zahradnické trhy
6
Flora Olomouc - zahradnické trhy
Drakiáda 2023
7
Flora Olomouc - zahradnické trhy
ZD Kokory - prodej masných výrobků 7.10.2023
8
Flora Olomouc - zahradnické trhy
9 10 11
Kamenictví JK - 11.10.2023
12 13
Exota Olomouc 2023
Zkurvení havlisti - divadlo Komediograf
Kamenictví TT 13.10.2023
Kamenictví Nečesal 13.10.2023
14
Exota Olomouc 2023
Bazárek v Pivíně 2023
15
Exota Olomouc 2023
Bazárek v Pivíně 2023
16
Výluka - Olomouc/Nezamyslice 16.-18.10.2023
Zelenina Juvita 16.10.2023
17
Výluka - Olomouc/Nezamyslice 16.-18.10.2023
18
Výluka - Olomouc/Nezamyslice 16.-18.10.2023
19 20
Dýňová stezka 20.10.2023
21
Taneční beseda o cembálu
Prodej masných výrobků - ZD Kokory 21.10.2023
22
23 24
Inventura - Jednota COOP Kralice
25
Omezení provozu České pošty Kralice na Hané - 25.10.2023
26 27 28 29
30
Zelenina Juvita 30.10.2023
Moravské divadlo Olomouc - listopad 2023
31
Dušičková pobožnost 31.10.2023
1 2
Stavotech - veletrh úspor energií
Upozornění - ořezy dřevin u el. distribučního zařízení
3
Stavotech - veletrh úspor energií
4
Stavotech - veletrh úspor energií
5
Beseda s důchodci 2023
Drobečková navigace

Úvod > Úřad městyse > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb(§ 11 zákona č. 227/2000 Sb.) Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .

Adresa elektronické podatelny: obec@kralicenahane.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa umístění elektronické podatelny:

Městys Kralice na Hané
Masarykovo náměstí 41
798 12 Kralice na Hané

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

Po, Út, Čt      08:00 - 15:00
St,     08:00 - 17:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)