Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27 28
Floria PODZIM 2023 - výstaviště Kroměříž
29 30 1
2
Přerušení dodávky vody - Kraličky 2.10.2023
3
Zdravotní přednáška
Nabídka práce - Linori
4
Přerušení dodávky el. energie - 4.10.2023
Omezení provozu České pošty Kralice na Hané 4.10.2023
5
Flora Olomouc - zahradnické trhy
6
Flora Olomouc - zahradnické trhy
Drakiáda 2023
7
Flora Olomouc - zahradnické trhy
ZD Kokory - prodej masných výrobků 7.10.2023
8
Flora Olomouc - zahradnické trhy
9 10 11
Kamenictví JK - 11.10.2023
12 13
Exota Olomouc 2023
Zkurvení havlisti - divadlo Komediograf
Kamenictví TT 13.10.2023
Kamenictví Nečesal 13.10.2023
14
Exota Olomouc 2023
Bazárek v Pivíně 2023
15
Exota Olomouc 2023
Bazárek v Pivíně 2023
16
Výluka - Olomouc/Nezamyslice 16.-18.10.2023
Zelenina Juvita 16.10.2023
17
Výluka - Olomouc/Nezamyslice 16.-18.10.2023
18
Výluka - Olomouc/Nezamyslice 16.-18.10.2023
19 20
Dýňová stezka 20.10.2023
21
Taneční beseda o cembálu
Prodej masných výrobků - ZD Kokory 21.10.2023
22
23 24
Inventura - Jednota COOP Kralice
25
Omezení provozu České pošty Kralice na Hané - 25.10.2023
26 27 28 29
30
Zelenina Juvita 30.10.2023
Moravské divadlo Olomouc - listopad 2023
31
Dušičková pobožnost 31.10.2023
1 2
Stavotech - veletrh úspor energií
Upozornění - ořezy dřevin u el. distribučního zařízení
3
Stavotech - veletrh úspor energií
4
Stavotech - veletrh úspor energií
5
Beseda s důchodci 2023
Drobečková navigace

Úvod > GDPR

GDPR

 Prohlášení o ochraně soukromí

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (General Data Protection Regulation neboli GDPR) účinné od 25. 5. 2018 má za cíl hájit práva (především) občanů Evropské unie proti neoprávněnému nakládání s jejich osobními údaji.

Subjekty údajů mají právo

Právo na přístup umožňuje subjektu údajů zjistit, zda a případně jaké údaje o jeho osobě správce zpracovává a uchovává, účel, právní základ, způsob a dobu zpracování a příjemcích, kterým jsou osobní údaje zpřístupněny. Stejně tak má každý subjekt údajů právo na kopie všech osobních údajů, které o něm správce zpracovává. Tím by však nikdy neměla být dotčena práva ostatních (zejména právo na ochranu jejich osobních údajů, ale rovněž se může jednat o ochranu duševního vlastnictví či obchodního tajemství), případně ohrožena národní bezpečnost. Subjekty údajů také mají být informováni o tom, zda jsou jeho osobní údaje využívány k automatickému rozhodování nebo profilování. V této souvislosti má subjekt údajů právo dozvědět se také, jaké postupy, význam a předpokládané důsledky takové zpracování může představovat.

Právo na opravu umožňuje subjektu údajů dožadovat se nápravy v případě, kdy zjistí, že evidované údaje jsou nesprávné, nepřesné nebo neúplné. Správce osobních údajů musí zajistit provedení opravy bez zbytečného odkladu. Za tímto účelem správce zajistí vhodný jednotný postup pro podávání a vyřizování žádostí, např. prostřednictvím online žádostí o opravu.

Právo na výmaz (neboli právo být zapomenut) umožňuje subjektu údajů požadovat odstranění svých údajů z evidence správce, pokud nastane některý z těchto případů:

 Osobní údaje jsou evidovány a zpracovávány protiprávně, např. uplynula stanovená doba zpracování;

 zpracování bylo založeno na souhlasu, který byl odvolán, a zároveň neexistuje jiný právní důvod pro jejich zpracování;

 rodič nesouhlasí se zpracováním osobních dat svého dítěte (pokud se jedná o zpracování údajů na základě souhlasu pro služby informační společnosti).

 osobní údaje již nejsou pro účel, pro který byly uchovávány a zpracovávány, potřeba;

 subjekt údajů vznese námitku proti zpracování založeném na oprávněných zájmech správce osobních údajů a tyto oprávněné zájmy nepřeváží zájem na ochraně osobních údajů občana.

 

V případě uplatnění práva na výmaz je subjekt údajů oprávněn požadovat výmaz všech výskytů a odkazů na jeho osobní údaje ve všech jejich kopiích.

Právo na omezení zpracování ukládá správci osobních údajů omezit zpracovávání osobních údajů občana z následujících důvodů:

 Pokud subjekt údajů namítá, že zpracovávané údaje jsou nepřesné, je možné požadovat omezení zpracování na dobu nutnou k ověření přesnosti osobních údajů;

 jestliže pro zpracování osobních údajů neexistuje právní základ, může subjekt údajů místo výmazu požadovat omezení zpracování (tedy aby je správce po vymezenou dobu pouze uchoval, avšak jinak nezpracovával);

 ačkoli osobní údaje již nejsou potřeba pro vytyčený účel správce, mohou být i nadále potřebné pro občana, např. pro obhajobu případných právních nároků;

 jestliže subjekt údajů již vznesl námitku proti zpracování údajů, je oprávněn zároveň požadovat omezení zpracování na dobu nutnou k ověření, zda oprávněné zájmy správce převáží nad zájmy subjektu údajů.

 

Právo vznést námitky umožňuje subjektu údajů ohradit se proti zpracování jeho osobních údajů založeném na oprávněném nebo veřejném zájmu správce osobních údajů. V případě námitek subjektu údajů má správce povinnost ověřit a řádně zdůvodnit, zda oprávněné či veřejné zájmy převažují nad zájmy subjektu údajů na ochraně jeho osobních údajů.

Právo na přenositelnost umožňuje subjektu údajů získat své osobní údaje ve strukturované strojově čitelné podobě. Rovněž může požadovat, aby tyto údaje byly předány přímo jinému správci, pokud je to (technicky) možné a proveditelné. Právo se však uplatní pouze v případech, kdy je zpracování osobních údajů založeno na souhlasu či smlouvě.

Tato práva mohou občané uplatnit:

ústně – v sídle organizace

písemně – osobně v sídle organizace nebo poštou na adresu sídla organizace

Městys Kralice na Hané

Masarykovo náměstí 41

798 12 Kralice na Hané

e-mailem: mestys@kralicenahane.cz

datovou schránkou: vuwb3uw

telefonicky na tel. čísle: 582 368 925

Úřední hodiny

Po 8:00-15:00

Út 8:00-15:00

St 8:00-17:00

Čt 8:00-15:00

Lhůta na zpracování žádosti:

Žádosti budou zpracovány do jednoho měsíce od obdržení žádosti. Lhůtu lze ve výjimečných případech prodloužit o dva měsíce, zejména z důvodu komplexnosti a obtížnosti případu, o čemž musí být subjekt údajů ze strany správce informován, včetně důvodů prodloužení.

Postup k uplatnění těchto práv subjektu údajů:

  1. Přijetí žádosti
  2. Identifikace žadatele
  3. Vyhodnocení žádosti
  4. Rozhodnutí o žádosti
  5. Výkon rozhodnutí
  6. Informování žadatele