Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
1
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Výluka na trati Olomouc Prostějov/Nezamyslice
2
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Výluka na trati Olomouc Prostějov/Nezamyslice
3
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Výluka na trati Olomouc Prostějov/Nezamyslice
Nabídka práce - masér/ka lázně Skalka
4
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Výluka na trati Olomouc Prostějov/Nezamyslice
5
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
6
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Dětské šibřinky
7
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Úřad práce - pomoc při finanční tísni v souvislosti s růstem cen energií
8
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Plán rozvoje sportu - dotazník
9
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Plán rozvoje sportu - dotazník
10
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Plán rozvoje sportu - dotazník
Cestovatelská beseda - Severním Španělskem přes Andorru až do Portugalska
11
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Plán rozvoje sportu - dotazník
Prodej jablek - ZD Určice
Výstava - historie Kralic na Hané
12
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Plán rozvoje sportu - dotazník
Prodej masa a masných výrobků - ZD Kokory
Svoz nebezpečného odpadu 12.3.2022
TJ Sokol Kralice na Hané - Šibřinky 2022
13
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
14
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Výměna mostních závěrů dálnice D46
15
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Prohlídka Základní školy
16
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
17
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Vinařství Holánek - prodej vína 17.3.
18
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
19
Obecní ples
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Chovatelská přehlídka
20
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Chovatelská přehlídka
21
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Informace o poskytování pomoci nezletilým dětem - válka na Ukrajině
22
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
23
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Vakcinace psů
Měsíčník - Olomoucký kraj - březen 2022
24
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
25
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Kamenictví TT
26
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
27
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
28
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
29
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
30
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Nabídka brigády Zetaspol Bedihošť
31
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Nabídka brigády Zetaspol Bedihošť
1
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Nabídka brigády Zetaspol Bedihošť
2
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Nabídka brigády Zetaspol Bedihošť
3
Uzavírka ulic Vrahovická a Wolkerova - náhradní autobusová doprava
Nabídka brigády Zetaspol Bedihošť
Drobečková navigace

Úvod > Úřad městyse > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.
Adresa elektronické podatelny: obec@kralicenahane.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Městys Kralice na Hané
Masarykovo náměstí 41
798 12 Kralice na Hané

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Po, Út, Čt      08:00 - 15:00
St     08:00 - 17:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)