Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Vitamínový balíček pro seniory nad 60 let
Velkoobjemové kontejnery - uzavření
28
Vitamínový balíček pro seniory nad 60 let
Velkoobjemové kontejnery - uzavření
29
Vitamínový balíček pro seniory nad 60 let
Velkoobjemové kontejnery - uzavření
30
Vitamínový balíček pro seniory nad 60 let
Velkoobjemové kontejnery - uzavření
31
Vitamínový balíček pro seniory nad 60 let
Velkoobjemové kontejnery - uzavření
1
Velkoobjemové kontejnery - uzavření
2
3
Albert ze Šternberka - kniha pojednávající o Albertovi ze Šternberka
4 5 6 7
Vinařství Holánek - prodej vína 7.1.2022
8
Tříkrálová sbírka
9
10 11 12
Výluka Prostějov - Nezamyslice 12.1.2022-24.1.2022
Pojízdná prodejna masa Plumlov
13
Výluka Prostějov - Nezamyslice 12.1.2022-24.1.2022
14
Výluka Prostějov - Nezamyslice 12.1.2022-24.1.2022
15
Výluka Prostějov - Nezamyslice 12.1.2022-24.1.2022
Zemědělské družstvo Kokory - prodej masa a masných výrobků
16
Výluka Prostějov - Nezamyslice 12.1.2022-24.1.2022
17
Výluka Prostějov - Nezamyslice 12.1.2022-24.1.2022
18
Výluka Prostějov - Nezamyslice 12.1.2022-24.1.2022
19
Výluka Prostějov - Nezamyslice 12.1.2022-24.1.2022
20
Výluka Prostějov - Nezamyslice 12.1.2022-24.1.2022
21
Výluka Prostějov - Nezamyslice 12.1.2022-24.1.2022
Vinařství Holánek - prodej vína 21.1.2022
Družstvo Určice - prodej jablek
22
Výluka Prostějov - Nezamyslice 12.1.2022-24.1.2022
23
Výluka Prostějov - Nezamyslice 12.1.2022-24.1.2022
24
Výluka Prostějov - Nezamyslice 12.1.2022-24.1.2022
25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Úřad městyse > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Odpovědi na žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb., O svobodném přístupu k informacím

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Po, Út, Čt 08:00 - 15:00
    St 08:00 - 17:00

  2. Telefonické podání: 582 368 925
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu mestys@kralicenahane.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Kralice na Hané, Masarykovo náměstí 41, 798 12 Kralice na Hané

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Po, Út, Čt 08:00 - 15:00
St 08:00 - 17:00

Telefonické podání: 582 368 925
Poštou na adresu Obecní úřad Kralice na Hané, Masarykovo náměstí 41, 798 12 Kralice na Hané
Elektronicky na e-mail: mestys@kralicenahane.cz  (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: vuwb3uw
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Kralice na Hané, Masarykovo náměstí 41, 798 12 Kralice na Hané
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Sazebník úhrad

Formuláře