Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 1
Pozor na podvodníky a falešné bankéře!!
2 3
Dětské šibřinky 2024
4 5 6 7
Oznámení o aplikaci přípravku na hubení hlodavců 7.3. - 15.3.2024
Galosol - prodej chlazeného kuřecího masa
8 9
Sokolské šibřinky
ZD Kokory - prodej masných výrobků 9.3.2024
Kamenictví JK 9.3.2024
10
11 12 13
Prodej ovocných dřevin
14 15 16
Sběr nebezpečného a objemného odpadu
17
Bazar nejen dětského oblečení, zboží a hraček
18 19
Činnost sociální práce - Magistrát města Prostějova
20 21
Prodej chlazeného kuřecího masa 21. 3. 2024
22
For model - Flora Olomouc
Kamenictví Nečesal - 22.3.
23
For model - Flora Olomouc
24
For model - Flora Olomouc
25
Výluka na trati Nezamyslice - Prostějov 25. 3. - 28. 3. 2024
Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie - 25.3.2024 Kraličky
Zelenina Juvita 25. 3. 2024
26
Výluka na trati Nezamyslice - Prostějov 25. 3. - 28. 3. 2024
Spro Sro - prodej kůry
27
Výluka na trati Nezamyslice - Prostějov 25. 3. - 28. 3. 2024
28
Výluka na trati Nezamyslice - Prostějov 25. 3. - 28. 3. 2024
Velikonoční přání 2024
29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Úřad městyse > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.
Adresa elektronické podatelny: obec@kralicenahane.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Městys Kralice na Hané
Masarykovo náměstí 41
798 12 Kralice na Hané

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Po, Út, Čt      08:00 - 15:00
St     08:00 - 17:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)